zondag 13 december 2015

* nagenieten *

 
Zes weken geleden is het inmiddels al weer.
Onze herfstvakantie in Spanje.
Wat was dat heerlijk, zo'n weekje zon terwijl we hier de jassen en truien al weer aan konden doen.
Inmiddels is een weekje zon in de herfst een traditie aan het worden in onze familie.
Met z'n tienen verblijven we dan in het fijne Spanje.
Dit jaar gingen we naar Moraira, een klein plaatsje aan de kust net boven Benidorm, waar we natuurlijk ook een bezoekje aan brachten. (Die kunnen we mooi van de Bucketlist afstrepen ;p)
Ik ben de enige die met een camera rondloopt en ook de enige die iets met de foto's doet...
Nadat ik wat foto's van Herman en mijn schoonzus vanaf hun mobiel had gekregen, heb ik gisteren een fotoboek gemaakt als aandenken.
Naast mijn 'happy feet' foto's en foto's van muurschilderingen en andere details die ik tegenkom, bestaat het fotoboek voornamelijk uit vakantiefoto's. Een impressie van een week plezier, zon, ijsjes, eten, zwemmen, drinken, nog meer eten en lol hebben.
We kijken nu al weer uit naar volgend jaar :)

Hier meer foto's van onze week in Moraira
 

Geen opmerkingen: