dinsdag 1 december 2015

* eigen werk *

Een aantal jaar heb ik op deze webpagina werk laten zien van andere fotografen en kunstenaars.
Al een tijdje is het hier vrij stil. De leuke dingen staan vaak al vermeld met bijbehorende link op Facebook en dus had ik het idee om op deze pagina wat meer werk van mezelf te laten zien.
Oud en nieuw werk.
 
 
Ik begin met een foto van onze poes Sev.
Een lieve, avontuurlijke poes, die nu na 7 jaar eindelijk minder bang voor de hond is en daardoor gelukkig wat vaker thuis is.
Toen ik deze foto maakte, kwam ze vaak alleen 's avonds thuis, dus deze foto maakte hem voor mij des te meer bijzonder. Ik gebruikte de foto voor mijn deelname aan het 3x50 project van 2014.
Ook werd deze foto geplaatst in de PZC bij een 'wedstrijd' over je huisdier.
Ik word altijd weer blij als ik naar deze foto kijk...
 

Geen opmerkingen: