woensdag 16 december 2015

* zwangere gloed *

Een zwangere vrouw blijft een mooie verschijning.
Elke vrouw met een baby in haar buik straalt.
In de afgelopen twee jaar heb ik 3 van die stralende vrouwen mogen fotograferen.
 
 
 Mijn collegaatje Wendy was de eerste, haar zoontje Sam wordt over een paar weken al weer twee!
Het was mijn eerste keer en we hebben van alles geprobeerd. Voor allebei een leuke ervaring en mooie herinnering.
 

 Neef Sjoerd en zijn vrouw Moniek kwamen vorig jaar december samen met zoontje Vinn, van toen twee jaar. Dat was even andere koek. Zo'n kereltje heeft maar een korte tijd de 'focus', dus we moesten snel zijn. Zijn zusje Ivy wordt volgende maand al weer één jaar!
 
 
En dan mijn vriendinnetje Chantal. Met een 35 weken zwangere buik mocht ik haar fotograferen.
We hebben ook dit keer van alles geprobeerd. Draagdoeken en zelfs een ´bijna naakt´ foto.
Deze is wel mijn favoriet van de shoot. Fenne kwam 7 weekjes geleden op de wereld.
 
Ik ben benieuwd of ik nog eens zo´n mooie zwangere vrouw voor mijn camera krijg...

Geen opmerkingen: