Posts tonen met het label diy. Alle posts tonen
Posts tonen met het label diy. Alle posts tonen

zaterdag 14 februari 2015

* valentine's day *

14 februari
♥ Valentijnsdag ♥
 

Mocht je vergeten zijn iets voor je lief te kopen, kijk dan nog even hier voor wat DIY inspiratie.
Misschien nog wel leuker dan een gekocht cadeautje ook.
En van mij hoef je dit soort dingen niet speciaal op Valentijnsdag te geven overigens :)
Oh, en hier vind je nog leuke stempeltjes om je liefdesbriefjes mee te versieren!

♥ HAPPY VALENTINE'S DAY ♥
 

vrijdag 31 oktober 2014

* do it yourself *

- DIY-
Internet is het Walhalla voor het opdoen van leuke ideeën.
Pinterest is bijvoorbeeld een goede zoekplaats
 en ook op sommige Facebookpagina's kom je de leukste dingen tegen.
 

Dit jaar bestaat Dille & Kamille 40 jaar en daarom zijn er 40 weken lang allerlei activiteiten en acties waar iedereen aan mee kan doen. Zo is er nu een wedstrijd voor de leukste zelfmaak ideeën.
Van 1 t/m 28 november wordt er elke week een winnaar gekozen.
Wij, als personeel, mogen ook meedoen maar van mij hebben jullie niets te vrezen, ik ben niet zo crea op dit gebied :)

zondag 22 december 2013

* kleine moeite, groot plezier *

 
 Een aantal jaren geleden bedacht ik elk jaar weer een kerstkaart die veel tijd en geld kostte maar daar ben ik inmiddels mee gestopt. De crisis is merkbaar bij velen, maar ook het gemak van een mailtje, een 'kaartje' op Facebook of een smsjes; de kerstkaarten worden een zeldzaam item in de loop van de komende jaren. Toch blijf ik het leuk vinden om kaartjes te versturen. Oók buiten de feestdagen om!
Dus hier een linkje met ideetjes voor iedereen die niet van gekochte kaartjes houdt en nog wat inspiratie kan gebruiken...


En voor iedereen die geen kaartje van mij in de bus heeft gehad:
HELE FIJNE FEESTDAGEN EN VEEL GELUK EN GEZONDHEID VOOR 2014!

zondag 20 oktober 2013

* trrING *


Wat een geweldig idee om je boeken op een leuke manier te ondersteunen!
Klik...
 

vrijdag 11 oktober 2013

* uitgelezen *

Al tijden wil ik een hoofdeind aan ons waterbed.
Regelmatig kom ik leuke ideeën tegen, maar dit vind ik toch wel een van de leukste geloof ik!
 
 
Men neme multiplex platen, oude boeken, spijkers en tape.
Misschien moet ik ook maar eens aan de slag gaan...
Klik hier voor de 'handleiding'

dinsdag 28 augustus 2012

* bang on the drums *

In een ver verleden heb ik met regelmaat met drumstokjes lopen zwaaien. Niet zo fancy en hip achter een drumstel, maar 'suf' op een trommel en als ik geluk had op de bongo's. Echt slecht was ik niet, ik heb genoeg bekers gewonnen op 'solisten concours', maar het echte drumwerk heb ik jammer genoeg aan me voorbij laten gaan... Was ik maar iets meer positief gestimuleerd door mijn ouders, dan was het misschien nog wat geworden. Maar ja, pubers zijn niet altijd voor rede vatbaar... Anyway, drums kunnen altijd nog mijn interesse wekken. Ik moest dan ook erg lachen toen ik laatst een wel heel cool shirtje in een etalage zag hangen!
 
 
U zult ook begrijpen dat ik vroeger helemaal weg was van Animal bij de Muppets! Hoe cool was hij?! Hier gaat hij 'the battle' aan met Buddy Rich.
En hoe blij was ik destijds dat Prince Sheila E. in zijn band tijdens de Sign 'O' the Times tour meenam... En Lenny had natuurlijk Cindy Blackman...Girls Rule!
 
Voor de doe-het-zelfers is er ook nog een leuk idee wat je nog meer met je drumstel kunt doen, behalve er op te drummen... Klik en zie het licht :)