Wij vierden gisteren Sinterklaas met schoonouders, schoonzus, zwager en neefjes. Zoals altijd was het weer een drukke bedoening... Net als anders hadden we lootjes getrokken voor de volwassenen en kochten we allemaal een cadeautje voor de kids. Amber heeft drie
boeken gekregen, een boek met make-up tips en nog wat make-up en een stijltang om haar haren te 'straighten'. Sam kreeg vooral
Playmobil: een groot en klein piratenschip en een 'Secret Agents'auto én een skibril voor de aankomende vakantie. Lalas kreeg een USB stick, een wijngids en het spel
Cluedo.
Ik kreeg het fotoboek van
Linda, een
trollbeadskraal én het fotoboek van Linda. Hm... Sinterklaas had even een vlaag van onoplettendheid... Want ook mijn schoonzus kreeg twee keer hetzelfde boek ;o) Gelukkig kon ik mijn extra exemplaar vanmiddag meteen ruilen want het was koopzondag. Ik heb het boek
Lexicon der Tattoeage van Henk Schiffmacher er voor uitgekozen! Ben er helemaal blij mee!
Vanmiddag hebben we alle Playmobile boten in elkaar gezet en daarna hebben we de kerstboom neergezet en versierd. Dat kan omdat wij al een paar jaar een zwarte nepboom hebben (ik kan niet tegen het hars van een echte boom...). Het ziet er weer gezellig uit met de lichtjes en de witte en zilveren ballen. Nog 20 dagen tot Kerst ;o)