Posts tonen met het label cadeautjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label cadeautjes. Alle posts tonen

woensdag 28 december 2011

* zeeuws grietje *


Mijn Lief had me voor Kerst (en ook nog een beetje voor mijn verjaardag) een ring cadeau gedaan. Een hele mooie van IPPY, uit de serie "Grietje". Nu was de ring wat te groot én hij was niet praktisch in het dragen, dus mocht ik vandaag iets anders uitzoeken. Ik heb voor bovenstaand kunstwerkje gekozen. Alleen draag ik 'm niet aan een ketting, maar als armband. Aan een 'leertje' net als de Trollbeads. Ze gaan 'm speciaal voor mij maken zodat ie mooier op mijn pols valt. Woehoe!
Ik ben er super blij mee!

zondag 4 december 2011

* heerlijk avondje *




Gisteren vierden wij Sinterklaasavond met de familie zoals altijd bij opa & oma in Terneuzen. Gezellig om elkaar weer te zien, lekker eten en natuurlijk héél veel cadeautjes! We hebben allemaal super leuke cadeau's gehad. Bij Amber waren het voornamelijk dingen die om haar uiterlijk gingen (bonnen van H&M, kettinkje met glinstersteentje, oorringen met glittersteentjes) en voor Sam was het weer voornamelijk Playmobil en een coole truck van LEGO. Het was dit jaar voor het eerst dat Sam de enige was die nog vol overtuiging in Sinterklaas gelooft, maar de grotere neefjes hebben heel goed hun mond gehouden en meegespeeld. Er waren héél veel goeie gedichten waardoor we pas rond 23:15 klaar waren!


Amber ging vanmiddag naar haar papa om ook daar nog eens Sinterklaas met de familie te gaan vieren, dus die zal echt niet klagen. Maar ook Sam klaagt niet. Zijn "polititebasis" is in gebruik genomen en ook de LEGO truck hebben we samen in elkaar gezet. Hij is blij met zijn cadeau's en oefent nu met zijn Playmobil voor later. Want dan wordt hij natuurlijk politieman die boeven gaat vangen!

zaterdag 9 juli 2011

* geslaagd feestje *






Een heel gezellige dag met veel LEGO, Hot Wheels, superdierenplaatjes ruilen, taart, chips, familie, vrienden, zon, en een niet werkende vaatwasser. Sam hoeft zich voorlopig niet te vervelen met al dat nieuwe speelgoed!

dinsdag 5 juli 2011

* we zijn er klaar voor *

Morgen is het feest in huize Lalas. Onze grote kleine man wordt ZES! En hij is al een paar dagen een beetje zenuwachtig voor zijn verjaardag ;o) Gisteren vroeg hij aan ons om een vinger waveboardje en vanmorgen vroeg hij aan een vriendinnetje dat op zijn feestje komt een nieuwe fiets... How cute!
Samen met Lalas heeft hij zijn traktatie voor morgen gemaakt en ik heb er zesjes en oogjes op gemaakt. De slingers hangen, zijn nieuwe fiets staat onder een laken met ballonnen beneden, zijn stoel is versierd... We zijn er helemaal klaar voor! Duimt u met ons mee voor mooi weer tijdens zijn feestje?

woensdag 8 juni 2011

* gekregen van mijn lief *

Gekregen voor onze zesde huwelijksdag!
Hij kreeg van mij twee kaartjes voor Amos Lee in Paradiso (in januari 2012)

zondag 5 december 2010

* dag Sinterklaasje *

Wij vierden gisteren Sinterklaas met schoonouders, schoonzus, zwager en neefjes. Zoals altijd was het weer een drukke bedoening... Net als anders hadden we lootjes getrokken voor de volwassenen en kochten we allemaal een cadeautje voor de kids. Amber heeft drie boeken gekregen, een boek met make-up tips en nog wat make-up en een stijltang om haar haren te 'straighten'. Sam kreeg vooral Playmobil: een groot en klein piratenschip en een 'Secret Agents'auto én een skibril voor de aankomende vakantie. Lalas kreeg een USB stick, een wijngids en het spel Cluedo.


Ik kreeg het fotoboek van Linda, een trollbeadskraal én het fotoboek van Linda. Hm... Sinterklaas had even een vlaag van onoplettendheid... Want ook mijn schoonzus kreeg twee keer hetzelfde boek ;o) Gelukkig kon ik mijn extra exemplaar vanmiddag meteen ruilen want het was koopzondag. Ik heb het boek Lexicon der Tattoeage van Henk Schiffmacher er voor uitgekozen! Ben er helemaal blij mee!


Vanmiddag hebben we alle Playmobile boten in elkaar gezet en daarna hebben we de kerstboom neergezet en versierd. Dat kan omdat wij al een paar jaar een zwarte nepboom hebben (ik kan niet tegen het hars van een echte boom...). Het ziet er weer gezellig uit met de lichtjes en de witte en zilveren ballen. Nog 20 dagen tot Kerst ;o)

woensdag 24 november 2010

* zwarte pietenpret op school *

Vanmorgen moesten we op tijd op school zijn want de kinderen hadden hun schoen mogen zetten. Maar spannender was nog: "Wat hadden de Pieten dit jaar allemaal uitgehaald?" Ze waen flink tekeer gegaan: met afzetlint was het hele lokaal aan elkaar geknoopt, overal lagen schoenen, er was van alles ingepakt, op elke tafel lag een letter van pepernoten, overal zwarte handafdrukken én er lag een cadeau voor de hele klas. Dit jaar kreeg de klas een poppenkast die mij wel héél bekend voorkwam... De spanning blijft nog wel even aanhouden maar over  twee weekjes is dat ook weer allemaal voorbij. Nu genieten we nog even. En vanavond mag Sam thuis zijn schoen nog eens zetten. Ik hoop maar dat de Pieten hier iets minder enthousiast door de kamer lopen!