Posts tonen met het label animatie. Alle posts tonen
Posts tonen met het label animatie. Alle posts tonen

dinsdag 25 december 2012

* monsterlijk leuk *

Onze eerste Kerstdag bestond voornamelijk uit relaxen en niets moeten. Heerlijk! Lalas mocht lekker uitslapen, Sam en ik zaten in pyjama lekker wat te lezen, op de iPad en tv te kijken. Daarna lekker gedoucht en met Queenie naar het bos en strand.
Thuis nog even een broodje kroket en daarna gezellig naar de bios.
 
 
Natuurlijk zagen wij de Nederlandstalige versie met de stemmen van Ferry Doedens en Liza Sips.
Leuke humor, mooi in elkaar gezet. IMDb geeft de film een 7,1 en dat is een mooi cijfer.
 
Dracula runt een hotel speciaal voor monsters, zodat ze van een welverdiende vakantie kunnen genieten ver van de mensenwereld. Het hotel vormt ook een veilige omgeving voor zijn dochter Mavis. Dracula wil haar beschermen tegen de wrede buitenwereld, maar op een dag belandt mensenjongen Jonathan van Helsing in het hotel. De twee worden verliefd en beginnen een geheime romance.
 
Morgen zijn we weer compleet met Amber en komen mijn mama en schoonouders bij ons eten.
Lalas kookt, ik zorg voor de hapjes.
Vanavond doen we weer even helemaal niks. De relax-modus staat hier nog steeds aan!
Merry Christmas. Ho-Ho-Ho!


dinsdag 18 december 2012

* vakantietip *

 
Een aanrader voor de komende Kerstvakantie!
Wij zagen de Nederlandstalige versie en waren alle drie aangenaam verrast.
Imdb geeft een 8,2 en dat is zeer zeker terecht!

zondag 1 januari 2012

* in de bios gezien *

De Gelaarsde Kat
De Gelaarsde Kat uit de Shrek-reeks probeert de Gans met de Gouden Eieren te stelen samen met zijn vrienden Kitty en Humpty Dumpty

Samen met zijn vrienden, de ongelooflijk slimme Humpty Dumpty en de sluwe straatkat Kitty, beleeft de Gelaarsde Kat een spannend avontuur. Met z'n drieën proberen ze de beroemde Gans met de Gouden Eieren te stelen.

"Puss" kan wel een hele film in z'n eentje dragen! Erg leuke film met goeie humor, mooie 3D effecten en een leuk verhaal. Zeker een aanrader voor kattenliefhebbers :) Wij zagen natuurlijk de Nederlandstalige versie omdat we met Sam gingen. Een goed begin zo met z'n viertjes naar de bios! IMDb geeft de film een 7,0

zondag 24 juli 2011

* gezien in de bios *

Hét vervolg van de animatiehit Cars uit 2006 waarin Lightning McQueen een nieuw avontuur tegemoet gaat.Raceauto Lightning McQueen en sleepwagen Mater gaan internationaal wanneer ze meedoen aan de eerste World Grand Prix. Maar de weg naar het kampioenschap zit vol hobbels, kuilen en omleidingen wanneer Mater verwikkeld raakt in het werk van een spion. Hij wil graag zijn vriend McQueen helpen, maar wil ook op reis naar Japan en Europa om de spion uit te hangen.

Gisteren met Sam en vriendinnetje Kate naar de bios geweest en we hebben alle drie genoten. Ook voor ouders is dit weer een leuke film om met je kids heen te gaan! Wij zien andere dingen en herkennen de volwassen grapjes. Ik vond het een waardige opvolger voor het eerste deel. IMDb geeft een 6,6 en dat vind ik eigenlijk best mager... Cars 2

donderdag 10 maart 2011

* gezien in de bios *

Animatiefilm van Pirates of the Caribbean-regisseur Gore Verbinski over een kameleon met een identiteitscrisis. De kameleon Rango wordt uit zijn beschermde leventje als huisdier gerukt en komt in de verlaten Mojave woestijn terecht. Hij beleeft hilarische avonturen en belandt uiteindelijk in het droge woestijndorp Terra. Hier kan hij de held spelen die hij altijd al heeft willen zijn, wanneer blijkt dat al het water is verdwenen uit het dorp. Maar Rango leert al snel dat dit niet nodig is om echte vriendschap te sluiten.

Vandaag hadden we een vakantiedagje met z'n viertjes. We zijn lekker met z'n allen naar de bios geweest en daarna lekker uit eten. Rango moest het worden, had gelezen dat het een leuke film was en op IMDb geven ze de film een 7,9 Wij vonden 'm niet zo geweldig eerlijk gezegd. Misschien komt dat ook omdat we de Nederlands gesproken versie moesten kijken vanwege Sam, maar de originele versie heeft de stem van Johnny Depp, Isla Fisher en Abigail Breslin. Wij moesten het doen met Tygo Gernandt, Georgina Verbaan, Najib Amhali en Monique van der Ven... Het stuk na de pauze vond ik dan nog wel aardig, maar Lalas en Amber vonden hem niet leuk. Sam wel. Die vond 'm wel stoer...;o)

woensdag 15 december 2010

* gezien *

Sammy's Avonturen
Na zijn geboorte op een strand in Californië, kruipt Sammy de schildpad naar zee en vindt daar de liefde van zijn leven, Shelly. Hij raakt haar echter meteen ook weer kwijt. Tijdens zijn reis die alle zeeschildpadden afleggen voordat ze weer terugkeren naar het strand waar ze geboren zijn, komt Sammy veel gevaren tegen, waaronder mensen. Maar gelukkig redden andere mensen hem ook weer. Al die tijd blijft hij hopen dat hij Shelly terugvindt. Samen met zijn vriendje Ray vecht hij met piranha's, ontsnapt aan een roofvogel en gaat op zoek naar een mysterieuze geheime doorgang. Het is een tocht vol avonturen en spannende ontsnappingen...

Onze Sammie vond hem geweldig en leefde helemaal met Sammy mee. Amber & ik vonden hem best oké, maar ook wel erg belerend. Mensen die de zee vervuilen met olie en troep, mensen die het oerwoud omzagen, mensen die op walvissen jagen... Het lag er allemaal een beetje te dik bovenop. Maar goed, Sam vond hem leuk en de film is natuurlijk ook gemaakt voor zijn doelgroep. Krijgt bij IMDb een 6.1 Even ter vergelijking: Finding Nemo krijgt een 8,2.