donderdag 25 april 2013

* oranje koorts *

 

Ons hele land is weer lekker bezig. Nog een paar nachtjes slapen en dan zijn we weer getuige van een historische gebeurtenis. We krijgen weer eens een koning na al die sterke vrouwen.
Op de dag dat koning Beatrix bekend maakte dat zij haar spreekwoordelijke stokje door zou geven aan "Willem IV" realiseerde ik ook meteen dat wij deze hele happening niet mee gaan maken aangezien wij op dat moment aan de andere kant van de wereld zitten....
Toch wel raar, maar ik stop zeker een oranje shirtje in mijn koffer voor die speciale dag.
En zo kom ik op oranje. Je wordt er weer mee dood gegooid! De commercie springt hier weer aardig op in: Willem van Oranje vla, Oranje hagel van de Ruijter, de Wuppies zijn weer terug bij Albert Heijn, pruiken, vlaggetjes, donuts, tompoucen en zelfs hele oranje 2ND Skin suits... Alles kleurt weer oranje!

 
Nu heb ik in de loop der jaren al heel wat oranje spulletjes verzameld, want ik ben er gek op :)
Koninginnedag, EK, WK, noem maar op. Zodra het kan haal ik de tas weer van zolder!
Doen jullie mee of laten jullie het hele circus aan jullie voorbij gaan? Mocht je nog een leuk shirtje zoeken kijk dan even hier, of bij Gerard op zijn site, bij de HEMA zijn ze er klaar voor en ook hier vind je een aantal grappige.
 
 
Bovenstaand shirt is afkomstig van de website halvegaren.nl. Ik vind hun oranjeshirt niet het leukst, maar de andere shirts met teksten van hen vind ik briljant!
Anyway, voor 1x zeg ik nog:"Leve de Koningin!"

Geen opmerkingen: