dinsdag 16 april 2013

* aan de muur *

Het deelnemen aan de beginnerscursus bij Kunsteducatie Walcheren heeft zijn vruchten afgeworpen. Vanaf aanstaande zaterdag 20 april wordt er een serie van 6 van mijn foto's geëxposeerd!
Ik ben stiekem wel een beetje trots, maar ook wel een beetje zenuwachtig.
Want hoe zullen mensen op mijn foto's gaan reageren? En hoe ziet dat er dan uit in zo'n expositieruimte? Spannend!
 
 
Ik was zelf al heel blij met de twee fotoboeken die ik na de cursus voor mezelf gemaakt heb en nu dus dit... Van Lalas moet ik nu méér met fotografie gaan doen, dat zei hij al toen ik aan de wedstrijd mee wilde doen: "Als je wint, moet je er wel meer werk van maken, Ing!" Daar moet ik dan maar eens serieus over na gaan denken. Er zijn wel wat ideetjes, nu het lef nog...
 
Mocht er ooit nog eens een nieuwe expositie komen van mijn foto's dan zal ik die helemaal zelf moeten gaan verzorgen. Er zijn wel al plannen om dat ooit nog eens samen met mijn grote broer te gaan doen. Hier kan ik wat inspiratie opdoen hoe de foto's dan tentoon te stellen. Nu eerst maar eens zien hoe alles er straks bij hangt in het Theo van Doesburgcentrum :)
 
* weet iemand de dresscode voor zo'n opening? *
 

Geen opmerkingen: