zondag 20 november 2011

* hakkuh... *





Everybody dance now...

Gisteren waren wij in het Arsenaaltheater bij de 90's Night, samen met vriendjes Chantal en Marten.
Wat een drukte!!! Het is lang geleden dat ik uit ben geweest en dat het dan zó druk was. Alle kaarten waren verkocht en dat was bij binnenkomst heel goed te merken...
De DJ was Jodi Bernal, wie wil dat nou niet? Er liepen Teletubbies rond en er werden glitterhoedjes, bunnyoortjes met lichtjes en kerstmutsen uitgedeeld. Iedereen had zin in een feestje.
De jaren 90 waren voor mij een andere tijd dan voor Chantal (wij schelen een 'paar' jaar), ik werkte in die tijd bij de FRS waar cd's nog als zoete broodjes over de toonbank gingen. Ik kende dan ook nog veel nummers en wist dan ook de band/artiest erbij te noemen: Nakatomi, 2 Unlimited, Backstreet Boys, 2 Brothers on the 4th Floor, Captain Jack, Snap! Ze kwamen allemaal voorbij. We hebben een erg leuke avond gehad waarop we zelfs op het eind nog flink uit ons dak zijn  gegeaan op de "happy hardcore" :o) Er zijn ook jaren '70/'80 party's in het Arsenaal waar ik ook wel benieuwd naar ben. Ik zeg: voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen: