maandag 21 november 2011

* freestyler *

Gisteren was de halve finale waarin Celine en Juvat er uit werden gestemd. Bij de meiden had ik wel verwacht dat Anna en Nina over zouden blijven, bij de jongens vond ik het moeilijker. Juvat was in ieder geval  heel positief en ik denk dat hij ook echt oprecht is als hij zegt dat hij blij is voor de andere twee. Volgende week wordt het dus nóg moeilijker... Ik durf/kan niet zeggen wie zal winnen. Ik vind in elk geval wel dat er elke week weer super gave en mooie dansen neergezet zijn. Een van mijn favorieten is de hiphop fast van Meysam & Celine...


Maar ook de emotionele dansen van Anna & Juvat en Meysam & Stephanie waren geweldig. Maar dat vind ik eigenlijk van alle choreografiën van Isabelle... Nog 1 weekje en dan is het wekelijkse zondagavondje niet meer hetzelfde...


Geen opmerkingen: