donderdag 1 september 2011

* nieuw haar *

Wow, wat een dag!!! Zo'n tv opnamedag is vooral veel wachten maar het eindresultaat is dan ook wel heel erg kicken! We hadden een leuk team mensen, alles was goed verzorgd, ik heb voor het eerst van mijn leven in een limosine gezeten, voor het eerst in mijn leven over een catwalk gelopen... Een leuke ervaring om mee te maken!






En ik weet wie ik voortaan mijn haar laat knippen: De meiden van Studio KIS! Ook vind ik het super dat ik kleding uit mocht zoeken van DIDI, een winkel waar ik normaal nooit kom, maar ik heb de grijze trui en het rokje dat ik geshowd heb gehouden en een jurkje wat ik wel voor de tvshoot aangehad heb, maar niet voor de catwalk uit werd gekozen. Dus zo'n dagje leverde me nieuw haar én nieuwe kleding op! Voor de bril moet ik nog maar eens even bij Focus Optiek langs, want er zaten wel hele gave montuurtjes tussen... Ik ga zo mijn make up er maar eens afhalen en hopen dat mijn haar morgen nog een beetje in model zit. En voor de nieuwsgierigen onder jullie: a.s zaterdag wordt het al uitgezonden!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Terwijl de dames met je haar bezig zijn, kan je zomaar zien dat Amber erg op haar moeder lijkt!

Jeugdbegeleiders Cursus Drenthe zei

oh, da's toch prachtig! Mooi gedaan (laten doen)