woensdag 31 augustus 2011

* in de metamorfose *

Afgelopen zaterdag liepen Lalas, Sam en ik over de Markt in Middelburg en daar werden we aangesproken door een meneer met een camera en mevrouw met een microfoon. Zij waren van CTV en vroegen of ik het leuk zou vinden om mee te doen aan hun programma waarin ze mensen een metamorfose laten ondergaan. Ik zou opgehaald worden in een limo, nieuwe bril, nieuwe kleren, nieuw haar. Het hele verhaal. Ik wilde er eigenlijk nog wel over nadenken maar impulsief als Lalas is, die riep meteen:"Moet je doen, da's lachen man!" Tja, en als iemand zo enthousisast naast je staat ben je al snel verkocht, hahaha.



En zo komt het dat ik straks richting Cine City ga. Niet per limo maar gewoon met eigen vervoer. De limo staat daar om de hoek en wordt alleen even gebruikt om de aankomst te filmen, want hé, het blijft wel tv natuurlijk... De opnamedag neemt echt een hele dag in beslag en zal afgesloten worden met een walk over de "catwalk" tijdens de Ladiesnight in de bios... - MY GOD, daar denk ik nog maar even niet aan - Gisteren nog even met de hoofdredactrice afgesproken dat ik absoluut GEEN kort haar wil, want anders gaat het hele feest gewoon niet door! Ik vind het spannend en ook wel grappig om eens zo'n dagje mee te maken. Zal proberen wat foto's te maken en zodra ik weet wanneer het uitgezonden zal worden, breng ik jullie natuurlijk zeker op de hoogte. Wish me luck....

Geen opmerkingen: