zondag 22 mei 2011

* we leven nog *

Oké, de wereld is niet vergaan maar er zijn dit weekend wel een paar vreemde dingen in huize Koops aan de hand... Sinds gisterochtend heb ik een uitslag op de huid in mijn gezicht dat branderig aanvoelt en mijn huid lijkt ook wat opgezet. Het liefst zit ik met een koude lap tegen mijn wangen en in mijn hals... Gisteravond bezweek uit het niets mijn laptop. De harde schijf lijkt voor de helft verdwenen te zijn. Zomaar. En vanmorgen kon Queenie bijna niet meer op haar voorpoot staan... Dus. Conclusie: we leven nog, maar met (extra) gebreken. Morgenochtend ga ik naar de dokter, morgenavond gaan we met Queenie naar de Dierenkliniek en dinsdagavond komt onze lieve vriend M. om te kijken of mijn laptop nog te reanimeren valt. Maar... de wereld draait nog. En wij doen nog gewoon mee!

Geen opmerkingen: