zaterdag 21 mei 2011

* until the end of time *

De 'Dag des Oordeels' houdt ook Bekend Nederland in zijn greep. Zo zorgt Thijs Willekes voor een pleziertje tussen de lakens, voordat het te laat is...
 Roel van Velzen twittert dat hij snel nog even een appel gaat eten.
Beautycoach Thijs heeft andere plannen... "Ha ha, ik ga nog even wippen", stuurt hij naar de zanger.
Ook andere BN'ers twitteren volop over het 'einde van de wereld'. "Hoelaat gaat de aarde kapot?" Vraagt 3FM-dj Bert van Lent zich af. "Heb ik nog tijd voor een visje?" Simon Keizer grapt: "Drink een lekkere kop thee met honing. Want 't kan mijn laatste wel zijn..." Marco Borsato moet denken aan een van zijn liedjes: "Ooit zong ik 'stop de tijd', maar dat gaat vandaag toch niet echt gebeuren?"  Vandaag is het zover, als we de Amerikaanse predikant Harold Camping moeten geloven. Hij weet zeker dat de messias op zaterdag 21 mei terugkomt op aarde en dat dan het einde van de wereld begint.  Bron: Telegraaf


Ik weet niet of dit mijn laatste logje gaat worden, maar als we meneer Camping moeten geloven dan is over een kwartier alles anders... Om 18:00 gaat het gebeuren en komt de Messiah neerdalen om een selectie te maken tussen gelovigen en niet gelovigen.

Volgens Camping worden zo'n tweehonderd miljoen mensen gered en degenen die achterblijven zullen omkomen door aardbevingen, plagen en andere rampen totdat de aarde op 21 oktober wordt verzwolgen door een grote vuurbal. Bron Nu.nl

Ach, we gaan allemaal een keer dood. En ik hoef niet echt te weten wanneer het mijn tijd is. Ik ben er alleen van overtuigd dat ik vandaag nog niet doodga :o) Goed weekend allemaal! Oh, by the way, morgen komt 2012 op tv...

Geen opmerkingen: