zondag 15 mei 2011

* waskebeurt *

Nou nou. Het was met het weekendje wel. Vrijdag werd mijn mama 78 en dat moest natuurlijk even gevierd worden, mijn Big Brother Piet behaalde zijn EMC Master en is daardoor nu Drs P., Amber én mama hadden een discoavondje in de planning. Er werd (door mij) rosébier gedonken in plaats van de gebruikelijke liters thee. Ondanks de korte nachtrust liep ik mijn hardlooprondje voluit, de keukenverbouwing ging voorspoedig verder, ik ging helaas door mijn rug bij het ophangen v/d was, we gingen uit eten in een "huiskamerrestaurant", we logeerden bij mijn schoonouders, er werd gevoetbalt en dat was overal goed te merken, Sam wisselde zijn eerste melktand, we aten frietjes en vanavond kijk ik als afsluiting weer naar The Ultimate Dance Battle.

In de rest van de wereld gebeurde er ook vanalles. Er werd bekend gemaakt dat Arnie na 25 jaar gaat scheiden, de 3J's werden laatste op het Euro Songfestival (kan dat niet gewoon afgeschaft worden?), Twente verloor van Ajax, het Cannes Film Festival ging weer van start, Janice Dickinson liet zich weer eens van haar beste kant zien en heeft Lady Gaga als eerste tien miljoen (!!!) volgers op Twitter... Kortom, het was me weer een weekendje.

Hopelijk kan ik morgen wel weer mijn rondje lopen, want ik zit nu echt in de "flow"... Ik hoef pas donderdag weer te werken, dus ik mag nog even lekker relaxen. Maar nu moet ik snel afluiten, want de openingsdans van TUDB is begonnen... Fijne avond!

Geen opmerkingen: