zaterdag 14 mei 2011

* 30+ avond *

Op Lalas' feestje werd het plan bedacht om met een grote groep meiden naar de 30+ swingavond te gaan in het Schuttershof. Van tevoren stuurde ik een mailtje om te vragen wie er mee wilde en of iedereen andere vriendinnen uit wilde nodigen zodat we met een flinke groep een gezellige avond konden maken. Totdat het dus zover was... De een was moe, de ander niet lekker... En zo belanden we dus met een clubje van 5 in "de disco". Om iets over elven liepen we binnen. Met ons meegerekend waren we met z'n vijftienen, hahaha. Allright, dat mocht de pret niet drukken, wij hadden de nootjes!. We hebben gedanst, ik ben aan het rosébier gegaan en we hadden zelfs sjans van een "iets" jongere generatie (zie hier!) Om 03:00 lag ik in mijn bedje... Om 06:00 ging er in de badkamer een wekker af, die blijkbaar niemand anders hoorde behalve ik... Rond 09:30 stapte ik redelijk wakker mijn bedje uit en ik heb zelfs mijn hardlooprondje weer gelopen in 25 minuten aan een stuk! Als 40plusser kan ik dus best nog even mee, hahaha.

Heb net Amber uit haar bed geplukt, zij had gisteren ook een discoavond voor de brugklassers. Haar avond verliep iets anders dan die van ons: Er was een rode loper bij binnenkomst, de drankjes waren gratis en er liep een heuse fotograaaf rond! Er werd gedanst op Kabouter Plop en Justin Bieber en om 23:00 werd iedereen weer netjes opgehaald. Verschil moet er wezen ;o)

Inmiddels wordt er hier flink hard gewerkt door de mannen. Er worden sleuven gemaakt in de vloer, een stuk muur wordt verwijderd. Kortom er gebeurt hier vanalles. Vanavond mogen we lekker uit eten met de familie voor de verjaardag van mijn schoonpapa. Soms is het leven heel mooi...

Goed weekend!

2 opmerkingen:

WierHier zei

Heb een erg leuke avond gehad! Voor herhaling vatbaar, maar vanavond even niet ;)

noelle zei

lekker uit eten ziet er heerlijk uit zeg!! geniet ervan en veel plezier