dinsdag 24 mei 2011

* shapING up *

Vanaf vandaag loop ik op "wolken". Ik heb eindelijk toegegeven aan de Shape Up schoenen van Skechers... Toen we in 2009 in Los Angeles waren dacht ik er al over om de sportschoenen aan te schaffen, maar ik zag mezelf er nog niet echt op lopen. Nu ben ik eens gaan googlen en kwam ik deze sandalen tegen en die durfde ik wel aan. Deze kan ik tenminste ook gewoon aan naar m'n werk en niet alleen wanneer ik met de hond wandel ;o) De Shape Ups beweren goed te zijn voor je billen, benen, buik, houding, rug en schijnen te helpen bij gewichtsverlies... Dusss.... Ik denk dat ik v/d zomer echt "killer legs" heb met al dat hardlopen én mijn nieuwe sandalen *proest*

Kim Kardashian en haar mama hebben zelfs een hele eigen lijn ontworpen...
En Kim is naar mijn idee best "in shape" ;o)

1 opmerking:

*ing* zei

Just for your information: they walk perfectly!