zondag 29 december 2013

* 3X50 *

Vorig jaar september begon ik aan een cursus fotografie voor beginners. Ik heb fotografie altijd leuk gevonden, maar de techniek vond(en vind) ik lastig. Dit jaar deed ik mee aan een fotowedstrijd en won ik de derde prijs. Wat een opsteker! Dit jaar ging ik verder met de cursus voor gevorderden én meldde ik mij aan voor een nieuw fotoproject.
 

Met 49 andere fotografen gaan we 50 weken lang een foto - gemaakt met een 50mm lens - op de speciale website plaatsen: 3X50 dus! Ik vind het leuk, spannend en vooral een uitdaging. Vanaf morgen gaan we 'los'...

 
Ik hoop dat ik 50 weken lang inspiratie heb en kan voldoen aan het niveau van de anderen. Ik zal zeker regelmatig wat foto's met jullie delen zodat jullie zien waar ik me mee bezig houd.
Wish me luck...

Geen opmerkingen: