zondag 14 juli 2013

* los montesinos *

Een zonvakantie levert heel wat andere foto's op dan bijvoorbeeld een trip naar een bijzondere stad als New York. Ik heb net alle foto's op de pc gezet en toch zitten er stiekem wat mooie plaatjes tussen. Niet alleen de familiekiekjes, maar ook details van dingen die ik tegenkwam. Lalas nam af en toe ook de camera ter hand, maar dan zie je toch dat hij anders naar dingen kijkt en anders over foto's denkt :)
 
 
Ook heb ik  natuurlijk nog wat 'voetenfoto's' gemaakt. Voor bij de collectie. Nu alles eerst na gaan kijken en eventueel bewerken, zodat ik weer een mooi fotoboek als herinnering kan maken. Ik heb nog een weekje vrij voordat ik weer aan de slag moet. Maar natuurlijk ga ik ook lekker van het mooie weer hier genieten en afspreken met lieve mensen. We hebben een fantastische vakantie gehad, maar het is ook altijd weer fijn om thuis te zijn!

Geen opmerkingen: