maandag 5 november 2012

* er op uit *

Vandaag had Sam vrij omdat de juffen een studiedag hadden. Heerlijk uitgeslapen en om 12:00 mocht hij naar een feestje van jongens uit groep 5 (als enige uit groep 4). Meneer heeft voor het eerst in z'n leven gekart en werd meteen nog even derde ook!
 
 
Herman is dit weekend weer flink door zijn rug gegaan en doordat hij dus niet kon gaan werken, had ik de auto tot mijn beschikking. Na een behoorlijke regenachtige start van de dag, heb ik Sam afgezet en ben ik met Queenie naar het bos gegaan en zélfs op het strand geweest! Queenie is normaal niet zo van het strand, maar nu zonder mensen en andere honden liep ze best lekker gek te doen :)
 
 
Natuurlijk had ik mijn camera meegenomen en ik ben lekker los gegaan kan ik wel zeggen...
Nu een selectie maken om in te sturen voor mijn cursus en dan woensdag kijken wat de andere cursisten er van gemaakt hebben. Een geslaagde vrije dag vandaag!

Geen opmerkingen: