woensdag 17 oktober 2012

* sluitertijd en panning *

 
Vandaag weer  naar de fotocursus geweest. Onze opdracht voor deze week was werken met verschillende sluitertijden en 'panning'. Dat laatste is meebewegen met je camera met een bewegend onderwerp. Door de foto's van medecursisten van vorige week was ik een beetje zenuwachtig voor deze opdracht. "Als het nou maar lukt" spookte er door mijn hoofd. Ik wil graag een mooi plaatje afleveren en dan wil ik ook dat het allemaal klopt... Natuurlijk zit ik op een cursus om te leren, maar ik wil graag alles meteen goed doen :) Uiteindelijk was ik best tevreden met het resultaat, waarvan hier twee van mijn ingestuurde foto's. Leuk is het om te zien hoe iedereen op zijn manier met de opdracht omgaat. De ene foto spreekt me meer aan dan de andere, maar er zaten zeker weer  een paar mooie exemplaren tussen!
 

 
Onze nieuwe opdracht is 'Stilleven'. Leuk! We hebben ruim de tijd want komende twee weken hebben we geen les, dus ik kan me uitleven totdat er nergens meer leven in zit ;p

Geen opmerkingen: