woensdag 10 oktober 2012

* diafragma *


Ik vind het vooral leuk om weer vaker met mijn camera in de weer te zijn, want de mijne lag al een hele tijd ongebruikt in een hoekje. Nu heb ik sinds twee weken ook een nieuwe camera, dus het is nu helemaal weer een feest om er mee bezig te zijn. Elke week krijgen we opdrachten. Voor vandaag waren dat vier foto's waarbij je met verschillende diafragma's speelt. Ik vond het vooral moeilijk om te kiezen welke ik op zou sturen ter beoordeling...

 
Bovenstaande foto's zijn er twee van de vier die ik uitgekozen heb.
 Voor volgende week moeten we aan de slag met de sluitertijd. Ik vrees dat ik dat een stuk lastiger vind...
Maar goed, ik heb een week de tijd om te klooien en te bedenken wát ik wil fotograferen. Feit blijft dat ik blij ben dat ik eindelijk de stap genomen heb!

Geen opmerkingen: