dinsdag 28 augustus 2012

* bang on the drums *

In een ver verleden heb ik met regelmaat met drumstokjes lopen zwaaien. Niet zo fancy en hip achter een drumstel, maar 'suf' op een trommel en als ik geluk had op de bongo's. Echt slecht was ik niet, ik heb genoeg bekers gewonnen op 'solisten concours', maar het echte drumwerk heb ik jammer genoeg aan me voorbij laten gaan... Was ik maar iets meer positief gestimuleerd door mijn ouders, dan was het misschien nog wat geworden. Maar ja, pubers zijn niet altijd voor rede vatbaar... Anyway, drums kunnen altijd nog mijn interesse wekken. Ik moest dan ook erg lachen toen ik laatst een wel heel cool shirtje in een etalage zag hangen!
 
 
U zult ook begrijpen dat ik vroeger helemaal weg was van Animal bij de Muppets! Hoe cool was hij?! Hier gaat hij 'the battle' aan met Buddy Rich.
En hoe blij was ik destijds dat Prince Sheila E. in zijn band tijdens de Sign 'O' the Times tour meenam... En Lenny had natuurlijk Cindy Blackman...Girls Rule!
 
Voor de doe-het-zelfers is er ook nog een leuk idee wat je nog meer met je drumstel kunt doen, behalve er op te drummen... Klik en zie het licht :)

Geen opmerkingen: