woensdag 7 december 2011

* waar is de tijd gebleven? *

Dat ik een behoorlijke bewondering heb voor Prince mocht u allen al duidelijk zijn. En natuurlijk verzamelde ik in mijn jonge jaren ook alle muziek van bandjes, zangeressen en zangers die met mijn grote, kleine held verwant waren. Apollonia 6, Vanity 6, Madhouse, Jill Jones, Wendy & Lisa, Mayte, Jesse Johnson, Alexander O'Neill, Jody Watley, Pebbles, Mayte, Toni Le Mans, Mazarati, Cherelle, Sheena Easton, Sheila E, Brown Mark, the Family, St Paul, Taja Sevelle, Rosie Gaines, Dale, TC Ellis, Tevin Campell, Mavis Staples, Bria Valente - om maar wat namen te noemen - en natuurlijk the Time!


Nu blijkt dat de heren van laatst genoemde band hun muziekinstrumenten en maatpakken weer uit de kast geplukt hebben en verder zijn gegaan onder de naam The Original Seven. Mannen van in de 50 die weer strak in 't pak hun funky pasjes op de dansvloer doen. Ik vind het wel grappig :)
Op You Tube vind je heel wat nieuwe nummers. Check zelf even of ze nog swingen, onze geilneven op leeftijd!

 *met dank aan mijn trouwe Princevriendje Tonny!*

Geen opmerkingen: