woensdag 21 september 2011

* wanna play? *

Ruim anderhalf jaar geleden had ik even twee maanden geen werk en liet ik mij verleiden tot het spelen van FarmVille op Facebook. Na een tijd dit verslavende spel gespeeld te hebben, gooide ik het rigoreus van mijn Facebookaccount af. Wát een tijd hield ik over, hahaha.
Nu ik sinds een jaartje een smartphone heb zijn er natuurlijk nog veel meer mogelijkheden tot het spelen van spelletjes. In het begin was ik helemaal weg van Jewels. Oók leuk en verslavend. Maar ook daar ben ik op een gegeven moment maar weer mee gestopt. Nu hoor en lees ik de laatste tijd steeds van alles over Wordfeud... Ik ben gek op Scrabble, dus eigenlijk ben ik wel een beetje nieuwsgierig. Ik heb de App al gedownload. Maar nu lees ik dit:

Het beste advies voor Iphone/Android-bezitters is om er niet aan te beginnen. Wordfeud (WF) is ronduit verslavend. Het leidt enorm af tijdens werken, koken, autorijden en andere bezigheden. Niet aan beginnen dus. Voor wie al een account heeft (uit de dagen dat we nog dachten dat Wordfeud onschadelijk voor de gezondheid was) is het leed al geschied. Dan kun je er maar beter het beste van maken. Meer...

Ik denk dat ik mijn nieuwsgierigheid tóch een keer een kans geef... Iemand zin in een spelletje?

2 opmerkingen:

digilin zei

ja hoor! Zoek me maar op. Ik ben, ook daar, digilin. :)

Peter zei

Daar kom je nu mee. Ik slaap amper nog door die rotletters!