donderdag 11 augustus 2011

* zomervakantie *



En daar stonden we dan met ons campertje op een plek met veel modder en plassen... De camping had een hoog "Maaskantje" gehalte en het zwembad was té klein voor het aantal mensen! Nee, het was niet het weekje uitrusten en relaxen wat we in gedachten hadden, dus besloten we maandagavond de boel in te pakken en dinsdag te vertrekken. Een goede beslissing. Dinsdag een heerlijk dagje in de Efteling gehad en een nachtje gelogeerd bij mijn schoonzus en zwager. Gisteren zijn we weer lekker naar huis gereden. Home sweet home!








Amber vond het 't minst erg want nu kon ze nog met haar vriendinnen naar de kermis :o) Ze had haar portie achtbanen en snelheid wel al in de Efteling gehad (Lalas ging mee in de Python en ik in Joris en de Draak...), maar met je vriendinnen in de "Booster" is toch anders, hahaha.

Vanmorgen hebben we de camper weer bij mijn schoonouders afgeleverd en Queenie opgehaald. We zijn nog naar de kermis geweest en we doen ons ding lekker thuis nu. Morgen komen er vrienden eten en we hebben nog een hele week voor de boeg. Amber en ik gaan waarschijnlijk nog twee dagen naar Amsterdam met z'n tweetjes. Even een moeder-dochter-ding voordat ze vrijdag 13 wordt!

En ach, gewoon vrij zijn en per dag bekijken wat we gaan doen is al een luxe. Ik klaag niet (meer). Ik ben gewoon weer lekker thuis!

Geen opmerkingen: