woensdag 17 augustus 2011

* show me the money *

Somige dingen zijn "priceless" zoals een heerlijk middagje met je kids naar het strand, maar sommige dingen kun je niet echt "priceless" noemen... Vanmorgen brachten we Queenie naar de dierenarts om te laten steriliseren. Ik wist dat het wel over de 200 euro zou kunnen kosten, maar bij ophalen werd ons 308 euro in rekening gebracht! Dit is dan wel inclusief nacontrole volgende week, maar ik moest toch wel even slikken...


Gisteren liepen we tegen twee paar übercoole shoes voor Sam aan: Vans en Nikes. Het begint er op te lijken dat Sam al net zo'n sneakertick ontwikkeld als zijn papa :o) Vanmorgen zei hij zelfs tegen Lalas:"Doe je nu weer die grijze DC's aan? Waarom trek je die zwarte Adidas niet eens aan?" Duss...


Morgen ga ik samen met Amber een dagje naar Amsterdam. Ze is er nog nooit geweest en wil graag naar Madame Tussauds én shoppen... Ik heb via Albert Heijn al goedkoop treinkaartjes en korting voor Madame Tussauds kunnen scoren, dus dat scheelt weer een beetje. Maar ik vrees dat zo'n middagje altijd meer kost dan je denkt. En dan is ze vrijdag ook nog eens jarig. Donderdag gaat ze met vriendinnen bowlen en houden ze een slaapfeest in onze woonkamer. Niet echt super duur, maar wél weer even extra. En dan krijgt ze natuurlijk ook nog eens een cadeau... En dan heb ik heb ook net 230 euro aan school over moeten maken voor een excursie komend schooljaar en diverse kosten. Plus er moest nog geld teruggestort worden naar de Belastingdienst, we hebben de jaarafrekening van de Delta net gehad... Ik zeg: FAILLIET! Ik hoop dat het nu weer even klaar is met alle extra kosten, want ik heb jammer genoeg echt geen geldboompje in mijn tuin staan...

Geen opmerkingen: