dinsdag 26 juli 2011

* what's go-ING on *

Time flies, dat weet iedereen. Ik heb nu een paar daagjes vrij na een paar weken extra werken en ik kan zeggen dat dat héérlijk is! Samen met Sam naar de bios geweest, bij vrienden gegeten, zondag naar het MAS, gisteren werden de laatste dingen in huis afgemaakt en kwam Amber nog even langs en vandaag is het een "hangdagje" voor Sam en mij. Lalas is gaan klussen bij zijn oom maar Sam en ik doen vandaag alles op 't gemakje. Lekker uitgeslapen, lekker in pyjama beetje internetten en tv kijken, vanmiddag gaan we naar de kapper en vanavond ga ik dan eindelijk naar Prince!

Zaterdag heb ik nog ruim 9 kilometer hardgelopen, maar sinds zondag ben ik zo verkouden dat ik even rustig aan doe. Misschien doe ik morgenochtend nog wel een  rondje, maar met al dat snot in m'n hoofd is 't niet zo lekker ademen tijdens het lopen vrees ik ;o) Ik nies me al twee dagen helemaal verloren... Sam had het gisteren ineens over "bacillen" en dat je daar ziek van kan worden... Dussss.

In de wereld gebeuren er ook allerlei dingen waar je wel even stil van wordt: Meneer Breivik die 76 onschuldige mensen neerschiet, Amy Winehouse die dood gevonden wordt, 20 cm sneeuw in de zomer in Italië... Doet je weer met beide benen op de grond staan en beseffen dat je vooral moet genieten van de leuke dingen om je heen!



Deze week nog twee verjaardagen op de agenda, hapje eten met collegaatje die nu vakantie heeft, Amber die maandag weer naar ons komt, nog wat werken en dan bijna vakantie. Wat we gaan doen weten we nog niet, maar er wordt wel weer beter weer verwacht en we kunnen altijd nog even met de camper er op uit. We'll see. En weet je wat ook zo fijn is? WE'RE GOING TO IBIZA! Oké, pas in de herfstvakantie,  maar daar kunnen we nu alvast naar uitkijken, hahaha!

Geen opmerkingen: