zaterdag 30 juli 2011

* we're goING to.... *

Nog een weekje werken en dan heb ik ook eindelijk vakantie! Ik ben er wel een beetje aan toe moet ik zeggen, maar qua mooi weer heb ik niet echt een vrije dag gemist... Voor ons in de winkel zijn het toptijden, want al die toeristen die graag naar het strand gaan zoeken nu hun vertier ergens anders en net als vorig jaar lijkt het bij ons af en toe net een "dagattraktie" voor de vele Duitse, maar ook Nederlands toeristen! Wij klagen niet...

Wij zouden dit jaar niet op vakantie gaan omdat het de bedoeling was dat we de zomervakantie voor onze keukenverbouwingen zouden gaan gebruiken. Ik zou wat extra werken en een weekje minder vakantie nemen. Maarrrr, de verbouwing startte al in mei en was klaar aan het begin v/d zomervakantie. Wat nu? Lalas surft heel wat af op internet, maar we hebben natuurlijk al wat kosten gemaakt voor de keuken, dus veel is er niet over... We hopen nu maar een beetje op de zon zodat we misschien nog een paar daagjes met de camper weg kunnen en anders verzinnen we wel andere leuke dingen die we kunnen gaan doen.


Maar... Nu komt het leukste: WE'RE GOING TO IBIZA!!! Niet in deze zomervakantie, maar in de herfstvakantie! Dan weten we zeker (hoewel, tegenwoordig kan alles qua weer) dat het hier kouder is. Dan gaan we lekker met z'n viertjes een weekje in dit complex vertoeven :o) Ik loop nu al dagen het liedje van de Vengaboys te zingen... Ik ben wel erg benieuwd hoe het daar is, want Ibiza is wel hot de laatste jaren, maar er zullen in de herfst minder partypeople zijn dan in de zomer denk ik... Ach, who cares! We gaan daar lekker genieten!!!

Geen opmerkingen: