maandag 4 juli 2011

* druk, druk, druk *

We zijn druk. Afsluiten van het schooljaar noemen ze dat. En dan komt er bij ons dit jaar de keukenverbouwing nog bij en woensdag de zesde verjaardag van Sam... Zelf werk ik nu ook meer dan anders en met al die drukte om me heen begin ik me een beetje gestresst te voelen. Krijg last van m'n rug, ben moe... Maar goed. De keuken wacht nog op het nieuwe aanrechtblad (wat verkeerd besteld was en dus iets langer op zich laat wachten), de ramen (die ook niet goed besteld waren, dus die laten ook nog even op zich wachten) en op de tegeltjes (maar die kunnen pas "gezet" worden als het blad erop ligt...). Maar verder zijn we zo goed als klaar. Het is nu plinten leggen en wat dingen schilderen/afwerken. En we zijn blij! Het is mooi geworden en vooral ruim.


Woensdag vieren we Sam's verjaardag samen met wat vriendjes en vriendinnetjes. Het plan was op te gaan picknicken en daarna allerlei spelletjes te gaan doen, maar nu geven ze toch ook weer regen af... Beetje jammer. Maar... dan picknicken we wel op zijn kamer en doen we spelletjes door het hele huis :o) We improviseren wel wat! Amber en haar vriendin helpen me dit jaar, want zij hebben al vakantie...

Vandaag werden we door Amber's mentor gebeld en ze mag naar HAVO 2! Ze wil het zelf heel graag en weet dat ze er hard voor zal moeten werken, maar ze gaat het wel gewoon doen! Naar de MAVO kan ze altijd nog en een stapje omhoog doe je niet zo makkelijk. Zij blij, wij blij, haar papa blij, haar vriendinnen blij...

Ondertussen ben ik als klassenouder ook druk bezig met het inzamelen van geld en tekeningen voor de juffen. Dat houdt in dat ik veel mailtjes verstuur, cadeautjes bedenk en de tekeningen bij elkaar moet bundelen en dat allemaal vóór vrijdag... Dan werk ik deze week ook nog eens 4 dagen en zaterdagmiddag hebben we het "grote-mensenfeest" voor Sam waarvoor ik ook nog de nodige dingen moet regelen. Aargh. Ik zal blij zijn als de rust weer wat teruggekeerd is!

Adem in. Adem uit. (nog 5 weken en dan heb IK vakantie!)

Geen opmerkingen: