zondag 19 juni 2011

* nieuw speeltje *

Sinds een paar weekjes had ik geen laptop meer tot mijn beschikking omdat de mijne overleden was. Het was op de dag dat de wereld zou vergaan, maar de wereld bleef draaien alleen mijn laptop dacht echt dat het tijd was om er mee op te houden. Nu hebben we thuis nog meer laptops (amber heeft een eigen Appletje en Lalas heeft een laptop van het werk) én we hebben een vaste pc op de studeerkamer staan, dus er was niet echt paniek hier in huis. Er kon nog rustig geinternet worden en mijn weblog kon ik ook boven bijhouden. Nu hebben wij een groot spaarvarken staan waar we al het geld in hebben gestopt van de dingen die we via internet en op de rommelmarkt verkocht hebben en daar zat genoeg in voor een nieuw laptopje voor Ing! Vandaag mocht ik dus een nieuw speeltje uitzoeken en daar ben ik best blij mee ;o) Vanaf nu kan ik weer rustig met het laptopje op schoot de wereld in de gaten houden. Nu nog iTunes downloaden en mijn mailprogramma instellen en we kunnen er hopelijk weer een paar jaar tegenaan!

2 opmerkingen:

Jeugdbegeleiders Cursus Drenthe zei

Wat moet je zonder ..... dan worden het zulke saaie zondagen :)

*ing* zei

Hahaha, nou ik moet zeggen dat zeker in de winter ik wel heel graag met m´n laptopje op schoot zit :o)