maandag 9 mei 2011

* back to school *

De vakantie zit er weer op. Twee weken voor Sam en Lalas & Amber ieder een week. Zelf heb ik gewoon gewerkt, maar als je parttime werkt heb je nog genoeg tijd over om leuke dingen te doen samen. Lalas is met zijn vader begonnen aan onze keukenverbouwing... We dachten dat het pas in de zomervakantie echt van start zou gaan, maar het dak v/d bijkeuken ligt er inmiddels al uit en op dit moment is mijn schoonpapa al bezig met het isoleren van de buitenmuur!

Afgelopen zaterdag hebben we op de rommelmarkt gestaan om de zolder een beetje leeg te maken. We hebben goed verkocht en nadien alle kleding en schoenen naar het Leger des Heils gebracht en morgen gaan er nog 2 dozen naar de Kringloop. Wij blij, zij blij! Sam heeft op de rommelmarkt nog een gave slang gescoord en die moest gisteravond natuurlijk ook bij hem in bed. Net als al zijn andere knuffels... Er ligt ook nog ergens een kussen...

Zelf ben ik begonnen met hardlopen en ik moet zeggen dat het best al lekker gaat. De ronde die ik normaal met Queenie wandelde op mijn vrije dagen, kan ik nu al helemaal hardlopen zonder te rusten tussendoor! Vanmorgen weer 27 minuten aan een stuk. Ik ben best trots en hoop dat ik het nog een tijdje vol ga houden.

Ook Amber is weer naar school. Voor het eerst met haar plaatjesbeugel. Het grappige is dat ze nu ze die beugel in heeft, ze gewoon met haar mond open lacht terwijl ze dat daarvoor dus nooit wilde... Gek meisje af en toe ;o)

We zitten vanaf vandaag weer in het gewone ritme van werk, school en andere dagelijkse dingen. Nog 8 weken en dan hebben ze hier weer zomervakantie. Volgens mij tellen ze nu al af...

Geen opmerkingen: