zondag 17 april 2011

* gewoon genieten *

De laatste tijd zit ik steeds minder met m'n laptopje op schoot. Dat komt oa door het mooie weer én omdat we 's avonds naar Grey's Anatomy kijken. We zitten inmiddels al bij seizoen 6! Met het mooie weer van de afgelopen dagen ben ik ook meer buiten. 's Morgens loop ik zeker 3 kwartier met Queenie en de tuin is ook al enkele keren onder handen genomen. Oók zijn we flink aan het opruimen en spullen via internet aan het verkopen, want we willen ruimte scheppen voor de aankomende verbouwing van de keuken. We zitten inmiddels al weer op half april, dus voor we het weten zitten we in een stofhuis zonder keuken, zonder vloer en met veel troep maar met doel dat het daarna alleen maar (nog) mooier wordt! Gisteren is "mijn" Amerikaanse koelkast opgehaald en dat was eigenlijk het startschot van alles... We hebben er ook steeds meer zin in.

Lalas was afgelopen vrijdag jarig en heeft een mooi ligbed van zijn ouders gekregen. Nu ik weet dat het komende week alleen maar mooi weer blijft ben ik daar ook wel blij mee ;o) Vanmiddag vroeg mijn schoonmoeder of ik ook zo'n bed voor mijn verjaardag wilde (JA!), dus v/d week kunnen we samen in het zonnetje liggen! Het is zó veel fijner nu het zonnetje weer schijnt. Het buitenleven is veel fijner dan het binnenleven... Ik geniet!

3 opmerkingen:

WierHier zei

gewoon genieten is fijn! ga er maar gewoon een poosje mee door;)

Het kittige Draadje zei

gewoon heerlijk hoe het weer, weer langzaam aan mooier wordt en jah dan wordt tijd voor de laptop een stuk minder.. weet er alles van hahaha

Hoe gaat het eigenlijk met jouw beugelbekkie ?? zoals je al gelezen had zitten hier de blokjes erin en wonder boven wonder hij heeft geen last van kapotte lippen of mond. alleen de eerste dagen waren zijn tanden erg gevoelig. de 29ste weer terug en dan weer bij stellen dus zal het wel weer een aantal dgn gevoelig zijn

*ing* zei

@Boontjuhh: Mijn beugelbekkie krijgt in de meivakantie haar plaatjesbeugel. Ben erg benieuwd ;o)
@Mirre: Snel weer eens een theetje doen? Da's ook genieten toch?!